Lördag

Nu är lördagen i princip slut och så även jag. Ella sover och Elias tittar på slutet av "Bilar".
Sen ska vi däcka i sängen. Han får ta pappas plats eftersom pappa är i Bakvattnet. Myspys ska vi ha.

Imorgon är de söndag först kommer mellan systern och hälsar på. Hon vill ha en lektion i "Fejjan" och de ska hon få till de har hon beställt hemakt fikabröd och de ska hon också få.
Sen kommer väl pappan hem förhoppningsvis lagom så vi hinner laga mat tillsammans för 17.15 bär de av till Ås Ridskola, Japp jag ska på min första ridlektion där. Jag har sagt att jag ska prova på men jag tror jag kommer att lösa ett abbonemang där. De ska bli riktigt kul.
Jag sålde ju min häst Madonna för 3,5år sedan, dels för att man fr mindre tid över när man skaffar barn och dels för att vi skulle köpa hus. Jag ångrar lite att jag sålde henne, för jag kommer aldrig kunna köpa en så fin häst igen men samtidigt så e jag nöjd för de är otroligt mycke jobb med egen häst och jag kände att jag ville lägga ner så mycke tid som möjligt på min son, eftersom småbarnstiden aldrig kommer tillbaka.

Måste komma ihåg att jag ska hämta min ridhjälm och mina ridstövlar hos min största syster innan jag ska rida annars blir de jobbigt.

Kram och Godnatt påer allihopa


Jo en sak! jag e lite nyfiken på vilka som läser min blogg, kan ni inte skriva en liten kommentar? de räcker med namn och om ni inte känner mig så gör inte de nåt, men skriv då gärna vart ni bor. Länka gärna till er blogg om ni har en, de är alltid kul att läsa andras bloggar.

Kommentarer
Postat av: Maria Sandell

Jag läser! ;)

2010-01-31 @ 12:46:03
Postat av: Malin Ulfsgård

Jag läser men det vet du ju :)Kram

2010-01-31 @ 18:52:23
Postat av: Annalena

Och jag också!

2010-01-31 @ 21:52:46
URL: http://fruljungberg.blogg.se/
Postat av: Camilla

Jag läser ju , såklart!!



2010-02-01 @ 11:16:02
Postat av: Sofia

Jag läser också! Det är himla roligt att du börjat uppdatera lite oftare nu. Kul att du börjat rida igen. Hade glömt bort att du haft egen häst men kom på att jag faktiskt hängt med dig till stallet en gång. Då fick jag träffa den där söta grisen =)

Kram på er hela familjen!

2010-02-01 @ 13:50:25
Postat av: Lina (grannen)

Jag läser här! :)

2010-02-03 @ 07:30:08
URL: http://linaliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0