Måste...

Ibland önskar jag att man bara kunde knäppa med fingrarna och alla måsten blev som bortblåst på en sekund. Med 2 barn blir de rätt mycke tvätt, jag gillar vanligtvis att pyssla med tvätt och disk men just nu så känns de som att vårat hus har blivit träffad av blixten. De är så himla stökigt och jag kommer inte ifatt. Skulle behöva en barnfri dag för att komma till rätta med allt. Hoppas på ett mirakel.

Lägger till några uppiggande kort som vi tog i höstas så länge...


 

Ebba 1,5år



 

Elias vid Stenbrottet i Fugelsta






Kommentarer
Postat av: Camilla

Miraklet är här!!

Bestäm en dag så kommer jag som ett skott : )

Är vi två så kommer det att gå som en dans : ))

Jobbar bara torsdag till veckan , annars är det lugnt... än så länge.

Kram "tvåan"

2010-01-22 @ 09:53:22
Postat av: Sandra

Syrran du kommer som en räddning i mitt kaosiga liv....



På måndag ska vi röjja!!!!

2010-01-22 @ 15:25:02
Postat av: Malin U

Ååå vilka vackra bilder. Hoppas allt är bra med dig och familjen. Kram Malin

2010-01-22 @ 15:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0