Nytt år nya rutiner

Igår så fick jag nog!

Ella har varit helt hopplös om nätterna sista månaden (med undantag för ett väldigt få antal nätter). Hon har ätit och somnat vid 23 ca sen vaknat och velat ha mat vid 2, 5, 7 och sen vaknat vid halv 10. Så har de varit nästa en hel månad.
Så igår rann bägaren över. Nej men jag har ju ett litet lager mammamat i frysen så jag tog ut en skvätt sånt och fyllde upp med ersättning så de blev 120ml. Matade i henne de och ammade en stund. Sen blocksomnade fröken och vaknade halv 7. Jag vaknade kvart över 6 och va tvungen att kolla om hon andades.
Idag har jag varit piggare än på länge eftersom jag har fått sova mer än 2-3 timmar i sträck.

Så nu ikväll gjorde vi samma sak fast hon fick somna själv i sin säng. Så nu ska vi se om denna  natt går lika bra. Håll tummarna för mig/oss.

Tittade på gamla kort sen semestern då jag gick med stooor mage. Ska lägga in lite sådana imorgon om jag får en kvart över.

Kram på er alla. Nu väntar sängen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0