Pirrig

Jag har just precis satt på mig mina gamla ridbyxor och dom satt som en smäck. Tur va väl de för jag hinner inte köpa nya innan lektionen börjar. Den börjar om exakt 2 timmar. Jag e så pirrig att jag knappt kan skriva på tangenterna.
Har surfat in på Ås Ridklubbs hemsida flera gånger och tittat på vad dom har för hästar. De ska bli så kul. Sist jag red för en ridlärare eller kurs va kanske 8 år sedan eller nåt. Sist jag red, va ju kanske för 2 veckor sedan på syrrans dräktiga travnordis som bara kan gå rakt fram, typ.

Sitter nu och väntar på pojkdelen av familjen, Henka och Elias, som har åkt till brunflo för att köpa pizza. Jag va sjukt sugen på de idag men kanske inte den bästa maten innan ridning. men men. Jag ska inte äta hela pizzan jag lovar...

Nej nu ska jag duka på bordet

Önska mig lyck till!!

Stora kramen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0