Summering av helgen

FREDAG: Vi åt lite kinamat hos Magnus (Henkas bror) och Kicki sen gick vi på BIO, inte så ofta de händer när man är 2barns förälder. Vi skulle se Sherlock Holmes. Lämnade barnen hos Farmor och smet sedan iväg.
Köpte största popcornen (såklart) och hade mobilen i beredskap ifall de inte skulle gå så bra för farmor.
Efter halva filmen så ringer just Farmor -Ella skriker och skriker inget funkar. -OK jag kommer.
När jag kommer dit så är hon lugn efter ca 5 min. Hon somnade i min famn snyftandes. Min lilla lilla gumma. De är verkligen mammas tjej. Sööööta.

LÖRDAG: Dags för tjejfest med jobbet. Jag och min äldsta syster Heléne skulle dejta med Captain Morgan =) sagt och gjort, de gjorde vi VERKLIGEN. Men bravur! 
Kul hade vi, vi spelade Guitar Hero och Sjung Sing Star. Och guuuud vilken stjärna jag va =) En liten parantes Heléne hade kjol!!!!!!! ni som känner henne fattar!! Ni som inte känner henne, hon går helst i långkalsongen.

SÖNDAG: Bakis som attan packade vi hela familjen mot frösön och Hugos familj. Grillade hamburgare och korv och åkte kälke. Roligt hade vi, och tänk sen i mars/april när solen kommer fram..... mmmm underbart. LÄNGTAR

Ja de va våran helg som alltid går så himla fort. Men de är ju så, tiden går fort när man har roligt.

Kram på er alla!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja helgerna går alldeles för fort! Speciellt när man jobbar må-fr :) Kram

2010-01-27 @ 09:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0